Regulamin wewnętrzny Firmy Dragon Detailing
Prosimy o zapoznanie się z kilkoma zasadami obowiązującymi w naszych studiach pielęgnacji samochodowej Dragon Detailing, pozwoli to bowiem obu Stronom uniknąć nieprzyjemnych sytuacji, a nam skoncentrować się na zapewnieniu Państwu jak najlepszej jakości wykonywanych usług.
- Niniejszy regulamin określa prawa i obowiązki osób korzystających z usług świadczonych przez firmę Jakub Cygal Dragon Detailing o numerze NIP: 9452245383.
- Poniższy regulamin dotyczy obu lokalizacji reprezentowanych przez firmę Dragon Detailing:
- 32-088 Brzozówka ul. Oliwkowa 2,
- 31-277 Kraków, ul. Opolska 37.
- Wszystkie podane ceny są cenami orientacyjnymi- w sytuacji bardzo zabrudzonych pojazdów lub wymagających dłuższego czasu realizacji zlecenia cena podana w zakładce "usługi" może zostać zmieniona. Klient zostanie poinformowany o ewentualnej zmianie poprzez następujące opcje: kontakt osobisty, rozmowa telefoniczna, formularz mailowy lub informacją wysłaną poprzez komunikatory mediów społecznościowych. Każda cena usługi jest ceną brutto oraz posiada podatek VAT.
- Umówienie danej usługi możliwe jest poprzez:
- Rezerwowanie usługi online, w której Klient poproszony jest o podanie podstawowych danych osobowych pozwalających na sporządzenie przez system właściwej rezerwacji. Podanie fałszywych danych lub niezjawienie się na umówioną wizytę bez wcześniejszego odwołania skutkuje naliczeniem 50 % kosztów wybranej usługi pobieranej przy kolejnej wizycie.
- Zarezerwowanie wizyty poprzez kontakt telefoniczny do danego studia.
- Umówienie wizyty osobiście na miejscu- w wybranej przez siebie lokalizacji.
- Pierwszeństwo w usłudze mają zamówienia złożone poprzez system online. Klient zobowiązany jest do zjawienia się na usługę przynajmniej 5 minut przed planowaną wizytą. Niepoinformowanie o ewentualnym spóźnieniu (do 15 minut) powoduje automatyczne usunięcie danej rezerwacji. Konieczne jest ustalenie nowego terminu on-line lub kontakt osobisty.
- Dragon Detailing nie odpowiada za rzeczy pozostawione we wnętrzach pojazdów przyjętych na wybraną usługę. Klient proszony jest o możliwie jak najdokładniejsze opróżnienie danego pojazdu przed skorzystaniem z usługi. Klient jest w pełni świadomy pozostawionych w pojeździe rzeczy osobistych.
- Wjazd na stanowiska obu obiektów możliwy jest tylko i wyłącznie poprzez osobę reprezentującą daną lokalizację firmy. Niezastosowanie się do danego podpunktu regulaminu oraz wjazd na stanowisko poprzez osobę nieuprawnioną może skutkować odmówieniem wykonania usługi przez pracowników danego studia. Dragon Detailing nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne uszkodzenia pojazdu spowodowane złamaniem powyższego zakazu. W sytuacji uszkodzenia bram, sprzętu lub jakiejkolwiek rzeczy materialnej znajdującej się w placówkach- odpowiedzialność finansową ponosi osoba wjeżdżająca danym pojazdem. W/w sytuacji nie zostaje uwzględnione ubezpieczenie od ewentualnych przypadków losowych.
- Oba studia detailingowe posiadają system monitorowania kamer, co wiąże się z nagrywaniem wizerunku Klientów danego studia. Ewentualny wgląd w nagrania w celu weryfikacji danego problemu możliwy jest tylko i wyłącznie poprzez kontakt z właścicielem Dragon Detailing. Pracownicy nie mają obowiązku pokazania nagrań zarejestrowanych przez kamery.
- Dragon Detailing oświadcza, że przyjmuje zadatek na usługi, które przekraczają kwotę 1500 zł brutto (zwłaszcza przy umówionej wizycie na aplikacje folii ochronnej PPF i aplikację powłok ceramicznych/grafenowych). Zadatek będzie wynosić 50% kwoty całej usługi. Termin realizacji usługi, w której został pobrany zadatek, można przełożyć tylko raz. Po wykonanej usłudze zadatek zostaje odjęty od ceny końcowej, a Klient dopłaca różnicę. Niepojawienie się w wybranych przez Klienta terminach skutkuje pobraniem zadatku na rzecz zakupionych materiałów, które nie podlegają zwrotowi (folia PPF, powłoki ochronne). Płatność za wykonaną usługę pobierana jest przy odbiorze pojazdu w formie- gotówkowej lub bezgotówkowej (karta płatnicza, przelew lub płatność blik).
- Faktura VAT jest wystawiana na życzenie Klienta.
- Klient zostawiając auto w naszych studiach, poświadcza, że pojazd jest wolny od uszkodzeń oraz jest świadomy stanu wizualnego oraz technicznego pojazdu. Na życzenie Klienta istnieje możliwość sporządzenia protokołu przyjęcia pojazdu wykonanego w dwóch egzemplarzach, w którym szczegółowo wypunktowane zostaną wszystkie niedoskonałości pojazdu.
- W przypadku zauważenia przez pracownika lub zgłoszenia przez Klienta jakichkolwiek uszkodzeń mogących się powiększyć w trakcie wykonywania usługi lub wpłynąć w jakikolwiek sposób na stan pojazdu, pracownik może odmówić wykonania usługi.
- W przypadku niezastosowania się do w/w punktu regulaminu studio nie odpowiada za powstałe szkody.
- Jeżeli na samochodzie Klient posiada jakąkolwiek powłokę zabezpieczającą (ceramika, kwarc, grafen etc.) lub folię PPF powinien niezwłocznie poinformować o tym osobę przyjmującą pojazd na wykonanie usługi.
- Klient pozostawiający samochód powinien zostawić kluczyki do auta i udzielić wszelkich niezbędnych do uruchomienia pojazdu informacji, jeśli istnieją dodatkowe zabezpieczenia pojazdu. Klient upoważnia tym samym pracownika danego studia do poruszania się pojazdem na terenie firmy Dragon Detailing Brzozówka oraz Dragon Detailing Kraków.
- Podczas czyszczenia wnętrz samochodów, w których zainstalowane są foteliki dziecięce, foteliki zostają zdemontowane i pracownicy ponownie ich nie instalują. Ze względów bezpieczeństwa montaż fotelików leży po stronie Klienta.
- Podczas wykonywania usługi obowiązuje całkowity zakaz poruszania się po stanowiskach studiów detailingowych. Klient może poczekać na odbiór auta w wyznaczonych specjalnie do tego miejscach - poczekalnia. Niezastosowanie się do powyższego zakazu może skutkować ewentualnym uszkodzeniem ciała (śliska podłoga, niebezpieczna chemia lub mocne ciśnienie robocze urządzenia myjącego). Pracownik lub właściciel Dragon Detailing może odmówić wykonania usługi, gdy Klient nie chce zastosować się do regulaminu.
- Wydanie pojazdu możliwe jest tylko osobie, która go dostarczyła do danego studia Dragon Detailing. Istnieje możliwość odbioru pojazdu przez inną osobę po wcześniejszym ustaleniu i sporządzeniu dokumenty odbioru pojazdu.
- Klient zostaje poinformowany o dacie odbioru pojazdu po wykonaniu danej usługi, do tego czasu pojazd znajduje się na wybranym stanowisku studiów. W sytuacji nieodebrania pojazdu w wyznaczonym terminie samochód zostaje przeparkowany na parking podlegający pod dane studio. Dragon Detailing nie odpowiada za uszkodzenia powstałe w skutek nieprzewidzianych sytuacji, takich jak:
- złe warunki atmosferyczne - grad itp.,
- akty wandalizmu,
- ewentualne uszkodzenia pojazdu spowodowane przez osoby trzecie.
- Po wykonanej usłudze Klient zobowiązany jest do oględzin pojazdu i zgłoszenia ewentualnych zastrzeżeń co do stanu auta-pracownikowi studia lub jego przełożonym. Po oględzinach oraz wyjeździe pojazdu ze studiów firma Dragon Detailing nie jest odpowiedzialna za zgłoszenie ewentualnych roszczeń/reklamacji dotyczących danego pojazdu oraz danej usługi.
- Poprzez akceptację regulaminu Klient udziela zgody na wykorzystanie wizerunku swojego pojazdu w strategii marketingowej firmy (zdjęcia usług, realizacji, materiały video oraz reklamy promocyjne). Klienci, którzy nie chcą, aby ich pojazdy były wykorzystane w takim celu proszeni są o zgłoszenie tego faktu obsłudze przed oddaniem auta do wybranego studia.
- Dragon Detailing świadczy usługę Voucherów podarunkowych. Vouchery po dacie terminu na wykonanie danej usługi nie będą uwzględniane.
- Oddanie przez Klienta pracownikowi detailingu pojazdu celem wykonania dowolnej usługi równoznaczne jest z akceptacją ceny tej usługi (zgodnie z obowiązującym cennikiem) oraz akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu. Dotyczy to również akceptacji regulaminu w systemie rezerwacji usług online.
- Wszelkie informacje na temat oferty studia pielęgnacji samochodowej Dragon Detailing i aktualnych promocji znajdują się na stronie www.dragondetailing.pl